Przeniesienie do innego urzędu

Moderatorzy: aga764, Lady Zgaga, wjawor

macloch
Obserwator
Posty: 1
Rejestracja: środa 21 mar 2018, 12:30

Przeniesienie do innego urzędu

Postautor: macloch » środa 21 mar 2018, 12:36

Hej! Zwracam się z prośbą o udzielenie informacji na temat trybu przeniesienia członka k.s.c. do pracy poza korpus służby cywilnej na podstawie przepisów zawartych w art. 64 i art. 65 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz art. 3a ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (dalej: u.p.u.p.).

Z w/w przepisów wynika, iż istnieje możliwość przeniesienia członka k.s.c. do pracy w urzędach państwowych wymienionych w art. 1 ust. 1 u.p.u.p. (np. IPN, Kancelaria Sejmu, Kancelaria Sadu Najwyższego itp.), na wniosek członka k.s.c. lub za jego zgodą, w drodze porozumienia pracodawców. Brak jest natomiast szczegółowych informacji na temat samego trybu przeniesienia członka k.s.c. W związku z tym nasuwają się następujące pytania:

1) Do kogo członek k.s.c. powinien wystąpić, chcąc przenieść się do pracy w urzędach państwowych wymienionych w art. 1 ust. 1 u.p.u.p.? Czy członek k.s.c. powinien wystąpić do obecnego pracodawcy z prośbą o dokonanie przeniesienia, czy też do pracodawcy (dyrektora generalnego/kierownika urzędu), w którym chce podjąć pracę?

2) Czy członek k.s.c. powinien, starając się o przeniesienie do pracy w urzędach państwowych wymienionych w art. 1 ust. 1 u.p.u.p., określić stanowisko i jednostkę organizacyjną (wydział, biuro), w którym chce podjąć pracę?

Wróć do „Warunki pracy / Zatrudnienie / Racjonalizacja”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość